dimecres, 20 de juliol del 2016

Tècnica de la Metamorfosi - Técnica de la Metamorfosis




La Tècnica de la Metamorfosi, actualment més coneguda com a Tècnica Metamòrfica, va ser creada i desenvolupada per en Robert Saint John, Reflexoterapeuta, entre els anys 50 i 60, i actualment està reconeguda com a Teràpia Natural Manual. S’ensenya a la Universitat com a assignatura optativa en un Màster en Medicina i en Infermeria Naturista.

Es tracta d’una tècnica vibracional, essent la vibració la que provoca un moviment en els nostres camps físic, mental, emocional i energètic. També podem dir que abasta una dimensió més profunda, ja que es practica des de l’amor incondicional, i aquest ajuda a despertar i recordar l’amor que està en tots. Es practica tocant suaument unes zones determinades de peus, mans i cap.

En Robert Saint John es va adonar de la magnitud del què estava passant quan tractava una nena de 18 mesos amb Síndrome de Down profund. Inicialment li practicava Reflexoteràpia, però en veure que no reaccionava prou bé, va començar a fer-li carícies, i conforme passava el temps es va adonar que la nena anava superant les afeccions que tenia i s’anava transformant de tal manera, que finalment li van desaparèixer les faccions típiques que caracteritza en aquest col·lectiu.

Després ho va provar amb autistes i gent amb tot tipus d’enfermetats o desharmonies.

Aquesta pràctica també està especialment indicada en dones embarassades. Afecta tant a la mare com a la criatura, i facilita el desenvolupament de l'embaràs i el part.

En las sessions, normalment s’aconsegueix arribar a un estat de relaxació tan profund, que ens ajuda a restablir l’harmonia i la serenitat, i és llavors quan som capaços de recordar les nostres capacitats, de recuperar la nostra pròpia capacitat de transformació.

Us convido a visitar:




La Técnica de la Metamorfosis, actualmente conocida como Técnica Metamórfica fue creada y desarrollada por Robert Saint John, Reflexoterapeuta, entre los años 50 y 60, y actualmente está reconocida como Terapia Natural Manual. Se enseña en la Universidad como asignatura optativa en un Máster en Medicina y en Enfermería Naturista.

Se trata de una técnica vibracional, siendo la vibración la que provoca un movimiento en nuestros campos físico, mental, emocional y energético. También podemos decir que abarca una dimensión más profunda, pues se practica desde el amor incondicional, el cual ayuda a despertar y recordar el amor que está en todos. Se practica tocando suavemente unas zonas determinadas de pies, manos y cabeza.

Robert Saint John se dió cuenta de la magnitud de lo que estaba sucediendo cuando trataba a una niña de 18 meses con Síndrome de Down profundo. Inicialmente le practicaba Reflexoterapia, pero al ver que apenas reaccionaba empezó a hacerle caricias. Conforme pasaba el tiempo se dió cuenta de que la niña iba superando las afecciones que tenía y se iba transformando hasta tal punto, que finalmente le desaparecieron las facciones típicas que caracteriza a este colectivo.

Poseriormente lo probó con autistas y gente con todo tipo de enfermedades o desarmonías.

Esta práctica también está especialmente indicada para mujeres embarazadas. Afecta tanto a la madre como a la criatura, y facilita el desarrollo del embarazo y el parto.

En las sesiones, generalmente se consigue llegar a un estado de relajación tan profundo, que nos ayuda a restablecer la armonía y la serenidad, y es entonces cuando somos capaces de recordar nuestras capacidades, de recuperar nuestra propia capacidad de transformación.

Os invito a visitar:
http://montserratgarciajaume.com/?page_id=272





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada